یوبی سافت با تایید این خبر اعلام کرد که Assassins Creed ی که قرار است برای کنسول جدید نینتندو منتشر
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 72749
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



وضعيت ياهو چت روم
New Games


قرار دادن یک کد مخصوص در داخل پک بازی های اریجینال برای مبارزه با بازار بازی های دست دوم و کپی شدن این آثار، سال گذشته توسط EA اجرا شد و برای مثال کسانی که نسخه های کپی یا دست دوم عنوان Fifa 11 را خریداری کرده بوند، یا باید قید بخش آنلاین بازی را میزدند یا با پرداخت مبلغی  کدی مخصوص را خریداری میکردند.
 
از دیروز شایعاتی مبنی بر استفاده ی یوبی سافت از این اقدام امنیتی مطرح شده بود که سرانجام این شایعه امروز توسط یوبی سافت تایید شد. براساس این طرح اگر شما یک بازی اریجینال را به صورت آکبند خریداری کنید کدی برای فعال کردن بخش آنلاین در بسته بندی بازی خریداری شده توسط شما وجود خواهد داشت، در صورتی که شما از این کد یکبار استفاده کرده و بازی خود را به فرد دیگری بفروشید، آن فرد برای دسترسی به بخش آنلاین بازی باید مبلغ 9.99 دلار صرف خرید مجدد کد بخش آنلاین بازی کند. 
 
Driver: San Francisco که در روز دوم سپتامبر(یازده شهریور) منتشر میشود اولین عنوان یوبی سافت خواهد بود که این کد بخش آنلاین را خواهد داشت و پس از این بازی تمامی بازی های یوبی سافت از این ویژگی برخوردار خواهند بود.
 
در سال های اخیر بازار بازی های دست دوم و خرید و فروش چندباره ی یک بازی توسط بازیکن های مختلف ضرر هنگفتی برای بازیسازان به همراه داشته اس
ت، تا حدی که عده ای این ضرر را برابر با کپی شدن بازی ها میدانند.





 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
لينك باكس پيشرفته لينك من (ثبت رایگان لینک و افزایش بازدید)
لينك باكس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس
افزايش آمار بازديد تک باکس